ورود/ثبت نام

تماس با ما
مرکز تخصصی مشاوره و آموزش کسب‌وکار

بهترین مشاور های کسب و کار در جهان کدامند؟

در این مقاله میخوانید

سطح:

تخصصی

ویدئو:

ندارد

پادکست:

ندارد
بهترین مشاور کسب و کار در جهان و ایران

در این مقاله از مدیرنو به معرفی بهترین مشاور کسب و کار در جهان و ایران می‌پردازیم. آیا می‌دانید بهترین مشاور کسب و کار در جهان و ایران کیست؟ اگر بخواهید مشاوری برای خودتان انتخاب کنید، ویژگی مشاور کسب و کار خوب چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی بهترین های مشاوره جهان، شما را در انتخاب بهترین مشاوره کسب و کار راهنمایی کنیم.

بنر میان مقاله منابع انسانی

لیست بهترین شرکتهای مشاوره کسب و کار در جهان

 

مک کنزی و شرکت هایش (McKinsey & Company)

در مورد مک کنزی چه می‌شود گفت؟ مک کنزی بهترین شرکت مشاوره کسب و کار جهان است. مک کنزی سلطان اول و آخر و غول مشاوره کسب و کار جهان. مک‌کینزی شهرت جهانی خود را از طریق ارائه راه‌حل‌های چابک و تأثیرگذار و حیرت‌انگیز در طیف متنوعی از روش‌ها و مشتریان که همگی بر روی استانداردهای منحصربه‌فردی متمرکز هستند، به‌دست آورد.
مشاهده سایت

 

گروه مشاوره بوستون (Boston Consulting Group)

دومین شرکت و یکی از بهترین مشاور کسب و کار از نظر درآمد در جهان، گروه مشاوره بوستون است. گروه مشاورین بوستون به‌طور مداوم رتبه بالایی در بین برترین و بهترین مشاور دارد. تیم‌های متنوع و جهانی این شرکت، رویکرد عمیق و عملکرد تخصصی را برای سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. گروه مشاوره بوستون به سازمان‌ها کمک می‌کند تا رشد کنند. مزیت رقابتی پایدار و تأثیر اجتماعی مثبتی را ایجاد کنند. این شرکت با هدف محوری، تلاش می‌کند تا تأثیری پایدار برای کارکنان، مشتریان و جامعه خود ایجاد کند. آنها می‌گویند: “شما به چالش کشیده می‌شوید… و پاداش می‌گیرید.”
مشاهده سایت

 

باین و شرکت هایش (Bain & Company)

یکی دیگر از بهترین مشاور کسب و کار دنیا باین است. باین در “قلب” سه شرکت بزرگ مشاوره کسب و کار در جهان قرار دارد. Bain & Company به دلیل بلندپروازی و نوآوری‌هایی که برای آینده تعریف می‌کند، شناخته‌شده است.

بهترین مشاور کسب و کار در جهان و ایران

همان‌طور که گفته می‌شود “یک عضو باینی هرگز اجازه نمی‌دهد، عضو دیگر باین شکست بخورد”. این به دلیل فرهنگ غنی و عمیقاً دلسوزانه‌ای که این شرکت برای اولویت‌دهی به زیرمجموعه‌های خود دارد. این شرکت به مجموعه‌های تحت مشاوره خود قدرت می‌دهد تا کارهای برجسته‌ای را در مقیاس جهانی ارائه دهند.
مشاهده سایت

 

مشاوره دیلویت (Deloitte Consulting)

دیلویت یک کمپانی ارائه‌دهنده خدمات حسابرسی، مالیاتی، مالی و مشاوره جهانی است. دیلویت یکی از چهار سازمان بزرگ حسابداری است. خدمات دیلویت به سازمان‌ها شامل استراتژی شرکت، استراتژی بازاریابی و فروش، ادغام و مالکیت، و نوآوری و خدمات مربوط به تولید ازجمله زنجیره تأمین؛ عملیات خدماتی بخش ویژه؛ عملیات زیرساختی شامل برون‌سپاری مشاوره و خدمات مشترک؛ و مدیریت مالی است.
مشاهده سایت

 

اکسنچر (Accenture)

اکسنچر یکی دیگر از بهترین مشاور کسب و کار جهان است. این شرکت در چهارراه تجارت و فناوری کار می‌کند. اکسنچر برای کمک به بهبود عملکرد مشتریان و ایجاد ارزش پایدار برای سهامداران کار می‌کند. اکسنچر «فرهنگ فرهنگ‌ها» را تقویت می‌کند، جایی که افراد آن احساس تعلق را تجربه می‌کنند. و می‌توانند از نظر حرفه‌ای و شخصی بهترین باشند. ایجاد این محل کار عالی، به این معنی است که اطمینان حاصل شود که افراد در مورد موضوعات دشوار – مانند تبعیض و شمول – بدون قضاوت یا محدودیت شغلی گفتگوی صادقانه و باز داشته باشند و احساس راحتی کنند.
مشاهده وبسایت

 

ارنست اند یانگ EY (Ernst & Young)

ارنست‌اند یانگ یکی از چهار شرکت بزرگ حسابداری در سطح بین المللی است. آنها بیشتر به دلیل ارائه خدمات حسابرسی، مالیات، ریسک تجاری، فناوری و خدمات ریسک امنیتی و خدمات سرمایه انسانی شناخته‌شده‌اند. آنها از طریق چهار حوزه خدمات که شامل تضمین، مشاوره، استراتژی و معاملات است، به تغییر کسب و کار کمک می‌کنند.

مشاهده وبسایت

 

مشاوره و استراتژی PwC (PwC Advisory/Strategy&)

وقتی تحت نظر PwC هستید، زیرساخت‌ها و منابع لازم برای ایجاد یک کسب و کار استراتژی منحصربه‌فرد را دارید. این شرکت قابلیت‌های سازمان شمارا فراتر از کار و استراتژی خالص افزایش می‌دهد. PwC با استفاده از قدرت استراتژی و شبکه گسترده، راه حل‌های بصیرت انگیز و درعین‌حال عمل‌گرا ارائه می‌دهد که به‌اندازه کافی قابل‌اجرا هستند. این راه حل‌ها به‌طور مؤثر توسط بیش از 100000 سازمان اجرا می‌شود.
مشاهده وبسایت

 

بوز آلن همیلتون (Booz Allen Hamilton)

Booz Allen Hamilton خدماتی را در زمینه مشاوره، تجزیه‌وتحلیل، راه حل‌های دیجیتال، مهندسی و سایبری و صنایع مختلف از دفاع تا سلامت، انرژی و توسعه بین المللی ارائه می‌دهد. آنها یک شریک استراتژیک برای سازمان‌ها در بخش‌های مختلف دولت ایالات متحده، از سلامت و انرژی گرفته تا دفاع هستند. این شرکت نقش مهمی در مدیریت این سازمان‌ها و در نتیجه دفاع از ملتشان ایفا می‌کند.
مشاهده وبسایت

 

مشاوره KPMG (Advisory)

KPMG یک شبکه خدمات حرفه‌ای چند ملیتی و یکی از چهار شرکت بزرگ حسابداری است. سازمان KPMG به‌عنوان شبکه‌ای از شرکت‌ها که هرکدام خدماتی را به مشتریان ارائه می دهند را در بر می‌گیرد. این خدمات شامل استراتژی و عملیات، تجزیه و تحلیل، ادغام کسب و کار، هوش تجاری، مدیریت فرآیند کسب و کار، مدیریت تغییر، توانمندسازی رشد، برنامه ریزی کسب و کار یکپارچه، طراحی سازمانی، برون سپاری، خدمات مشترک، مدیریت استعدادها، توانمندسازی فناوری و تحول می‌باشد.

در بخش مدیریت ریسک، آنها خدمات مشاوره‌ای در مدیریت ریسک مالی، موارد قانونی، حسابرسی داخلی، ریسک و انطباق و فناوری اطلاعات ارائه می‌دهند. بااین‌حال، آنها عمدتاً در حسابرسی، حسابرسی داخلی، حسابداری، حسابداری قانونی، انطباق، بازیابی شرکتی، تضمین، مالیات، مدیریت ریسک و خدمات مشاوره مالی شناخته‌شده و متخصص هستند.

مشاهده وبسایت

 

اولیور وای من (Oliver Wyman)

الیور وایمن به‌طور مداوم در کل صنعت به‌عنوان “بهترین مکان برای کار” شناخته می‌شود. این مرکز مشاوره ” نوید محیطی را می‌دهد که افراد استثنایی بتوانند در آن شکوفا شوند.” الیور وایمن، یک شرکت مشاوره بزرگ است که دامنه آن پنج قاره را در بر می‌گیرد.

الیور وایمن تلاش می‌کند تا فرهنگی کارآفرینانه و غیر سلسله مراتبی را برای افراد خود فراهم کند که در آن افراد با استعداد سازمان با دید بالا، در تعاملات پیچیده در کنار یکدیگر با مشتریان کار می‌کنند. افرادی که از مسئولیت پذیری فوری و از محیطی با سرعت بالا لذت می‌برند. در این محیط افراد به خوبی عمل خواهند کرد.

 

 

ویژگی مشاور کسب و کار خوب

ویژگی های یک مشاور کسب و کار خوب شامل مهارت های نرم و تخصص صنعتی یا عملکردی است. شرکت‌ها مشاوران را استخدام می‌کنند زیرا انتظار دارند مشاور نسبت به تیم‌ها یا افراد داخلی شرکتشان دانش یا تجربه بیشتری داشته باشد. پس در انتخاب یک مشاور به ویژگی های مشاور کسب و کار خوب که در زیر اوردیم، دقت کنید:

1. باتجربه هستند.

عمق تجربه مشاور بسیار اهمیت دارد که هیچوقت با رزومه ها یا پرزنت های خودبزرگ بینانه قابل درک نیست(منم منم ندارند). یک مشاور با اعتبار با اقتدار صحبت میکند، به شما آرامش میدهد و پایه و اساس یه رابطه قابل اعتماد را میسازد.

2. تحلیلگرهای ماهری هستند.

یک مشاور خوب این توانایی را دارد که حجم زیادی از داده ها را تجزیه و تحلیل کند، سؤالات مرتبط، قدرتمند و باز بپرسد و نتایج ملموس ارائه دهد. یک مشاور خوب می‌تواند راه‌حل‌های عمل‌گرایانه ارائه دهد و در عین حال تعادلی بین استراتژی و تاکتیک‌ها ایجاد کند. آنها از طریق مهارت های ارتباطی قوی خود می توانند بین تصویر بزرگ و اینجا و اکنون ارتباط برقرار کنند و یک برنامه عملی ارائه دهند که نه تنها امروز به موقع است، بلکه فردا نیز پایدار است.

3. قابل اعتماد در گفتار و عمل است.

برای رسیدن به اهداف مشتری یا فراتر از آن تلاش می‌کند تا پروژه را به موفقیت برساند. اگر پروژه با موانع پیش بینی نشده روبرو شود، آنها زودترشما را در جریان میگذارند. یک مشاور خوب با تغییر انتظارات و تغییر اولویت ها سازگار می شود.

4. شنونده های بسیار خوبی هستند.

یکی از مهمترین ویژگی های یک مشاور کسب و کار خوب، توانایی گوش دادن عمیق است. مشاور باید بدون وقفه گوش دهد، حجم زیادی از اطلاعات را هضم و پردازش کند، افکار خود را به سرعت سازماندهی کند و متفکرانه پاسخ دهد.

5. عاشق یادگیری و یادگیرنده مادام العمر هستند.

یک مشاور خوب فقط به بهبود مستمر به عنوان بهترین شیوه مدیریت اعتقاد ندارد . آنها آن را در زندگی شخصی خود نیز تجسم می دهند.

6. نظم و پیوستگی و استمرار دارند.

یک مشاور خوب، حرکت منظم و متداوم به سمت تعالی دارد. یک مشاور خوب از خود بهره وری می خواهد، به طوری که نتایج قابل اندازه گیری در مدت زمان کوتاهی ارائه می شود.یک ویژگی مشترک در میان مشاوران خوب این است که آنها به ندرت راضی هستند، کمی شک دارند و از به چالش کشیدن و بهبود وضعیت موجود لذت میبرند.

7.مثبت و منطقی هستند.

مشاوران خوب و مهربان و منطقی و با اصالت رهبری می کنند و آنقدر متواضع هستند که به کاستی های خود اعتراف کنند. آنها انرژی، اشتیاق و نگرش مثبتی دارند.

8. جزئی نگر هستند.

آنها ضرب الاجل های قابل تحویل را رعایت می کنند، در محدوده بودجه مشتری فعالیت میکنند.

9. هوش هیجانی بالایی دارند.

یک مشاور خوب باید با احساسات مشتری در ارتباط باشد و این ظرفیت را داشته باشد که اعصاب آنها را در زمان تحت فشار آرام کند.آنها نیروهای نامرئی مشتریانشان مانند منیت و غرور را درک می کنند و این نیروها را به درستی مدیریت می کنند.

بهترین مشاور کسب و کار در ایران کیست؟

بهترین مشاوره کسب و کار کسی است که باعث می‌شود ریسک‌های اجرایی کاهش و سود شرکت افزایش یابد. یکی از ضروریات در طی همکاری با مشاور، حفظ و توسعه کیفیت ارتباط شفاف با مدیران و پرسنل سازمان است. به تجربه یکی از اصلی‌ترین دلایل شکست مشاور کسب و کار در پروژه‌های همکاری با سازمان‌ها، عدم برقراری ارتباط باکیفیت با مدیران ارشد یا پرسنل سازمان است. مشاوران کسب و کار عاشق کمک کردن هستند پس از هیچ راهنمایی و کمکی دریغ نمیکنند.

برای انتخاب بهترین مشاوره کسب و کار در ایران ، بهتر است رزومه حرفه‌ای و تخصصی مشاور کسب و کار در ایران را بررسی کنید. مدیران نواندیش با داشتن رزومه حرفه‌ای، دانش تخصصی و تجربه بالای کارشناسان خود، در لیست بهترین مشاور های کسب و کار در ایران قرار دارد.

 

اگر نیاز به مشاوره کسب و کار دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

 

منبع: firsthand

عضویت
اطلاع از
0 نظر
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات