ورود/ثبت نام

تماس با ما
مرکز تخصصی مشاوره و آموزش کسب‌وکار

دستیابی به مشتریان جدید با تبلیغات آنلاین گوگل

در این مقاله میخوانید

سطح:

تخصصی

ویدئو:

ندارد

پادکست:

ندارد
گوگل ادوردز Google ads چیست و تبلیغات در گوگل چگونه است و هزینه تبلیغات در گوگل ادز چقدر است

در این مقاله از مدیرنو؛ به چگونگی دستیابی به مشتریان جدید آنلاین با ثبت کسب و کار در گوگل و تبلیغات گوگل می‌پردازیم. در ادامه به این سؤال ها که گوگل ادز Google ads چیست و گوگل ادوردز چگونه کار می‌کند و هزینه تبلیغات در گوگل ادز چقدر است پاسخ خواهیم داد. ثبت کسب و کار در گوگل چه تاثیری در جذب مشتری دارد؟ از طریق کمپین‌های مؤثر در جستجوی گوگل، YouTube و غیره، به افزایش کیفیت و یا افزایش آگاهی نسبت به برند برسید و فروش آنلاین خود را افزایش دهید. بودجه خود را تنظیم کنید و قبل از اینکه کمپین خود را ایجاد کنید، گوگل نتایج برآورد شده را به شما نشان خواهد داد.

بنر میان مقاله فروش

گوگل ادز چیست

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز (که قبلاً با عناوین Google AdWords و Google AdWords Express شناخته می‌شد) یک راه‌حل تبلیغات آنلاین است که مشاغل از آن برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در جستجوی Google، YouTube و سایر سایت‌ها در سراسر وب استفاده می‌کنند.

 

چرا گوگل ادز

شاید این سؤال برایتان پیش‌آمده باشد که چرا از تبلیغات گوگل ادز استفاده کنیم. ثبت کسب و کار در گوگل ادز به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهد تا اهداف خاصی را برای تبلیغات خود انتخاب کنند. مانند برقراری تماس‌های تلفنی یا بازدید از سایت. با یک حساب گوگل ادز Google Ads، تبلیغ کنندگان می‌توانند بودجه و هدف خود را سفارشی کرده و در هر زمان تبلیغات خود را شروع یا متوقف کنند.

 

فرق گوگل ادوردز با گوگل ادوردز اکسپرس چیست ؟

گوگل ادوردز با گوگل ادوردز اکسپرس نام‌های قبلی نسخه توسعه یافته Google Ads است.

 

تبلیغات در گوگل چگونه است

گوگل ادز چگونه کار می‌کند؟

در ثبت کسب و کار در گوگل ادوردز وقتی افراد به‌صورت آنلاین محصولات و خدماتی که شما نیز ارائه می‌دهید را جستجو می‌کنند، تبلیغات شمارا نمایش می‌دهد. گوگل ادز با استفاده از فناوری هوشمند کمک می‌کند تا در لحظه‌ای که مشتریان آنلاین آماده انجام اقدام هستند، تبلیغات شما در معرض دید آنها قرار گیرد.

  1. شما با انتخاب هدف خود شروع می‌کنید. مانند بازدیدکنندگان بیشتر از وب سایت خودتان یا دریافت تماس‌های تلفنی بیشتر برای کسب و کار خود.
  2. سپس منطقه جغرافیایی که تبلیغ شما باید در آن نمایش داده شود را انتخاب می‌کنید. این منطقه می‌تواند شعاع کوچکی در اطراف کسب و کار شما یا بسیار گسترده‌تر باشد، مانند شهرها، ایالت‌ها یا کل کشورها.
  3. درنهایت، شما تبلیغ خود را ایجاد کرده و سقف بودجه ماهانه خود را تعیین می‌کنید.

پس از تأیید آگهی شما، هر زمان که کاربران در منطقه موردنظر شما، محصول یا خدماتی مانند شمارا جستجو کنند، آگهی شما می‌تواند ظاهر شود. مبلغ شما زمانی محاسبه و برداشتم شود که کاربران با تبلیغ شما درگیر شوند، مانند کلیک روی آگهی شما یا تماس با کسب و کار شما.

 

انواع تبلیغات گوگل کدم‌اند؟

سه نوع اصلی تبلیغات گوگلی وجود دارد:

  • کمپین‌های جستجوی شبکه

    معمولاً به‌صورت متنی هستند. این آگهی‌ها هنگامی‌که شخصی محصول یا خدماتی مشابه شمارا جستجو می‌کند در صفحات نتایج جستجوی گوگل نشان داده می‌شوند.

  • کمپین‌های شبکه نمایش

    معمولاً به‌صورت تصویری هستند. این تبلیغات در وب سایت‌ها یا برنامه‌هایی که مشتریان شما به صورت آنلاین از آنها بازدید می‌کنند ظاهر می‌شود.

  • کمپین‌های ویدیویی

    معمولاً ویدیوهای 6 یا 15 ثانیه‌ای هستند. این تبلیغات درست قبل یا در طول محتوای YouTube نمایش داده می‌شود.

CPC (هزینه هر کلیک) یا PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) چیست

CPC (هزینه هر کلیک) یا PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) به این معنی که شما فقط برای تبلیغاتی که کسی روی آن کلیک می‌کند هزینه می‌کنید.

سایر مدل های تبلیغاتی عبارت‌اند از:

  • هزینه به ازای هر بار نمایش

    که بر اساس تعداد دفعاتی که تبلیغ شما نشان داده‌شده (روی آن کلیک نشده است) پرداخت می‌کنید.

  • هزینه برای هر مشارکت

    شما زمانی پرداخت می‌کنید که کاربر یک تعامل از پیش تعیین‌شده (مانند تماشای آگهی ویدیویی شما) را کامل کند. مثلاً به ازای مشارکت کاربر در مشاهده کامل ویدئو تبلیغاتی شما.

 

هزینه تبلیغات در گوگل ادز چقدر است

هزینه تبلیغات در گوگل ادز و گوگل ادوردز بر اساس تنظیمات بودجه شما تعیین می شود. گوگل ادز می تواند تقریباً با هر بودجه ای کار کند. شما فقط زمانی که هزینه تبلیغات در گوگل ادز و گوگل ادوردز پرداخت می کنید که کاربران با تبلیغ شما تعامل داشته باشند. مانند کلیک برای بازدید از وب سایت شما یا تماس با کسب و کار شما.

در پرداخت هزینه تبلیغات در گوگل ادز و گوگل ادوردز ، شرط حداقل مبلغ پرداختی و همچنین مدت قرارداد وجود ندارد. می توانید تبلیغات خود را در هر زمان متوقف کنید. هزینه یک کلیک یا تماس می تواند در تبلیغات گوگل ادز بر اساس چند عامل متفاوت باشد.

 

چگونه تبلیغات خودرا شروع کنم

برای ثبت کسب و کار در گوگل و شروع کار با Google Ads و ثبت نام اینجا را کلیک کنید. بعد از ثبت کسب و کار در گوگل ، در این بخش از سایت گوگل راهنمایی های لازم برای ایجاد کمپین تبلیغاتی وجود دارد. در صورتیکه کارت پرداخت معتبر خارجی دارید می توانید خودتان از اقدام به ایجاد کمپین تبلیغاتی کنید.

در غیر اینصورت بهتر است کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم ها و مشکلات پرداخت، از پارتنر های مورد تایید گوگل در ایران که مجوز پارتنر بودن را از گوگل دریافت کرده اند استفاده کنند. شما می توانید با راهنمایی های کارشناسان این سایت ها کمپین های تبلیغاتی خود را در این سایت های ایرانی به آسانی راه بیندازند.

منبع: ads.google

 

پیشنهاد مطالعه:

 

کلیدواژه ها: ثبت کسب و کار در گوگل , گوگل ادز چیست , نحوه کار با گوگل ادز , مشتری در گوگل , هزینه تبلیغات در گوگل ادز , هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز

عضویت
اطلاع از
0 نظر
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات