ورود/ثبت نام

تماس با ما
مرکز تخصصی مشاوره و آموزش کسب‌وکار

چگونه بفهمیم سایتمان معتبر است؟

در این مقاله میخوانید

سطح:

تخصصی

ویدئو:

ندارد

پادکست:

ندارد
چگونه بفهمیم سایت شما معتبر است

در این مقاله از مدیرنو؛ به اینکه چگونه بفهمیم سایت معتبر است می پردازیم. آیا وب سایت شما اعتماد را القا می‌کند؟ شما به سختی کار می‌‌کنید، هزینه برای تبلیغات پرداخت می‌کنید، موتورهای جستجو را بهینه‌سازی می‌کنید و در رسانه‌های اجتماعی فعال هستید تا ترافیک سایت خودرا افزایش دهید. بعد از مدتی به نتیجه کار خودتان می‌رسید، ترافیک افزایش می‌یابد، مردم از سایت شما بازدید می‌کنند، آن‌ها به محصولات یا خدماتی که شما ارائه می‌دهید نگاه می‌کنند و دچار تردید می‌شوند. مدت زمانی که طول می‌کشد تا تردید به شک تبدیل شود یک لحظه است. آن‌ها سایت شما را بازدید می‌کنند اما آیا به شما اعتماد خواهند کرد؟

در جهان واقعی مردم معامله را به صورت رودررو انجام می‌دهند، با پیشخدمت، مدیر فروش، تعمیرکار ملاقات میکنند. آن‌ها به طور غریزی شما را قضاوت می‌کنند که آیا  شما را دوست دارند یا نه. آیا می‌توانند به شما اعتماد کنند و معامله‌ای با شما انجام دهند؟

همان طور که مردم میتوانند یک فروشگاه را که از آن ناراضی هستند، ترک نمایند، به وبسایت شما هم میتوانند توجهی نداشته باشند. اگر وب سایت شما معتبر باشد و بتواند در افراد ایجاد اعتمادکند هرگز آن‌ها دچار شک و تردید نخواهند شد.

سه نوع کسب و کار اینترنتی وجود دارد

کسب و کار محلی

بیزینس شما یک نمونه از کسب و کار واقعی است که به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط هستید مانند فروشگاه‌ها، مراکز خرید و… .

کسب و کار خدماتی

شما با مشتریان خودتان در ارتباط هستید اما نه فقط در یک مکان ثابت مانند مشاغل حسابدار، مربی، مترجم.

تجارت الکترونیک

تمامی مراحل کار شما به صورت خودکار می‌باشد.

این سؤال را از خودتان بپرسید که شما چه نوع کسب و کاری را اداره می‌کنید.

پیشنهاد مطالعه :

1- آیا مشتریان می‌توانند شما را تجسم کنند؟

اگر آن‌ها به صورت حضوری نمی‌توانند با شما ملاقات داشته باشند بهترین راه‌حل اینست که حداقل شما را ببینند. تصویری از صاحب کسب و کار به همراه نام او بهترین گزینه است. یک نقل‌قول در زیر تصویر در مورد کیفیت یا اینکه تا چه حد به مشتریان خود اهمیت می‌دهید، تأثیر بیشتری دارد. یک پیام تصویری موثرتر و ملموس تر میباشد. مانند این که شما را به صورت حضوری ملاقات میکنند. اگر ویدئو امکان‌پذیر نیست حداقل یک عکس از کل اعضای تیم را در وب سایتتان قراردهید.

کدام نوع از وب‌سایت‌ها‌ به یک فرد به صورت آنلاین برای وب‌سایت خود احتیاج دارند؟ تجارت الکترونیک.

برای کسب و کارهای آنلاین مهم هست تا یک شخص واقعی همیشه به صورت آنلاین حضور داشته باشد و پاسخگوی سؤالات کاربران باشد.

2- آیا مشتریان می‌توانند کسب و کار شما را تجسم کنند؟

اگر آن‌ها نمی‌توانند شما را ببینند حداقل باید بدانند آدرس شما واقعیست. داشتن آدرس واقعی سایت شما را معتبر و قابل اعتماد می کند. یک آدرس واقعی بدین معناست که کمتر احتمال کلاه‌برداری وجود دارد. حتی شما می‌توانید یک عکس از محل کار خود قراردهید.

کدام یک از وب‌سایت‌ها نیاز بیشتری به نشان‌دادن محل کار خود دارند؟ تجارت الکترونیک.

 هرچه کسب و کاری بیشتر مجازی باشد، نیاز بیشتری دارد تا واقعی بودن خودرا اثبات کند. در این نوع از کسب و کارها شما باید به مشتریان اطمینان دهید که از هر راهی میتوانند با شما ارتباط برقرارکنند.

3- آیا مشتریان می‌توانند با شما صحبت کنند؟

یک ویدئو دلیلی بر این نیست که شما واقعی هستید و به مشتریان ثابت نمی‌کند که در مواقع لزوم قابل‌اعتماد هستید. افراد در زمان مشکلات نیازمند صحبت فوری هستند.

کدامیک از وب‌سایت‌ها نیازمند صحبت فوری با مشتریان خود هستند؟ تجارت الکترونیک.

4- آیا مشتریان شما را می‌شناسند؟

یکی از مزایای خرید محلی اینست که باعث می‌شود با فروشگاه‌ها، کارکنان و ارزش‌های آن‌ها آشنا ‌شوید و احساس آن‌ها را درک ‌کنید. صفحه‌ی “درباره ما” این کار را در وب سایت شما انجام می‌دهد و آنرا معتبر می کند.

5- آیا مشتریان می توانند پیشنهادات شما را ببینند؟

سعی کنید محصولات خودتان را در حال استفاده نشان بدهید. یک ویدئو از یک مشتری راضی که نشان می‌دهد چگونه محصولات شما به خوبی کار میکنند، خیلی موثر هست. هر چه این تعداد بیشتر شود سایت شما معتبر تر خواهد شد. شما مجبور نیستید همه‌ی این کارها را برای ایجاد اعتماد انجام دهید. اما هرچه تلاش بیشتری انجام دهید مشتریان دچار شک کمتری خواهند شد و شما فروش بیشتری خواهید داشت. محصولات یا خدمات خودتان را تا آنجا که برایتان امکان‌پذیر میباشد برای مشتریان شرح بدهید. همچنین می‌توانید از اعتبار یک شخص ثالث بهره بگیرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه آموزش درون سازمانی مدیرنو مراجعه فرمایید. 

با ما در ارتباط باشید.

منبع: entrepreneur

عضویت
اطلاع از
0 نظر
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات