ورود/ثبت نام

تماس با ما
مرکز تخصصی مشاوره و آموزش کسب‌وکار

دوره بیزنس مستری

دوره مدیریت فروش و بازاریابی حرفه ای کسب و کار

دوره جامع حضوری و آنلاین مدیریت بازاریابی و فروش

دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار یا بیزنس مستری برگزار شد. در حال حاضر این دوره فعال نیست و دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار در قالب آموزش مدیریت برای سازمان ها به صورت اختصاصی برگزار می شود. این دوره آموزشی پیشرفته مدیریت حرفه ای و بازاریابی و فروش کسب و کار می باشد.

چرا دوره بیزینس مستری ؟

مجموعه ها و سازمان ها از سه طریق میتوانند به رشد برسند!

آزمون و خطا

Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

دوره بیزنس مستری

یا دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار ! مورد چهارم هست که تلفیقی از راه دوم و سومه

دوره مدیریت حرفه ای یا بیزنس مستری ، دوره آموزشی پیشرفته مدیریت و بازاریابی و فروش است. در دوره مدریت حرفه ای کسب و کار به شما آموزش میدهیم، چطور مدیریت، بازاریابی، فروش سازمان خودرا متحول کنید. بیزینس مَستر چون شما با حضور در دوره مدیریت و بازاریابی و فروش حرفه ای کسب و کار و یکسال همراهی با مدیران نواندیش، میتوانید در مدیریت و بازاریابی و فروش خبره کسب و کار خودتان شوید.

این دوره به صورت نیمه خصوصی، در قالب گروههای 5 نفره و ترجیحا از اصناف مختلف برگزار شد. در طی دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار با هدایت، آموزش گام به گام و مرحله به مرحله استاد علی معبودی و همراهی کارشناسان مجموعه مدیرنو، می توانید در زمینه های: ساختار سازمانی، برندینگ، منابع انسانی، فروش، بازاریابی و شبکه های مجازی.

کمک میکنیم تغییرات و بهبودهای متناسب با سازمان خود را پیاده سازی کرده، هزینه هایتان را کاهش داده و بهبود را در مجموعه خود احساس کنید. پیش از حضور شما در اولین جلسه، ارزیابی اولیه از مجموعه شما صورت گرفته، تا آموزش های اختصاصی با توجه به چالش ها، ابعاد و دغدغه های مدیران حاضر ارائه شود.

این دوره، منحصرا مخصوص مدیران نواندیش و بر پایه تجربیات کسب شده از مشاوره های ارائه شده، در پروژه های مختلف میباشد.

مدرس و مشاور

مدرس و مشاور دوره مدیریت حرفه ای بازاریابی و فروش کسب و کار

دوره مدیریت حرفه ای یا بیزنس مستری ، دوره آموزشی پیشرفته مدیریت و بازاریابی و فروش است. در این دوره به شما آموزش میدهیم، چطور مدیریت و بازاریابی و فروش سازمان و شغل و کسب و کار خودرا متحول کنید.

دوره بیزنس مستری یا همان مدیریت حرفه ای کسب و کار، توسط جناب آقای علی معبودی هدایت خواهد شد. ایشان مدیر عامل و مشاور ارشد مجموعه مدیران نواندیش هستند.

تجربه بیش از 500 ساعت مشاوره ساعتی و 35 مجموعه مشاوره پروژه ای در شهرهای تهران، رشت، اصفهان، کرمان، لاهیجان و انزلی را در طی فعالیت حرفه ای خود در این حوزه دارند.

شما میتوانید در طی این دوره، در هر جلسه علاوه بر آموزش های ارایه شده از جانب ایشان، دغدغه خود را در حوزه کسب و کار و مدیریت و بازاریابی و فروش مورد بحث مطرح کنید. و با توجه به تجربه ایشان در این حوزه ها، راهکارهای عملی دریافت نمایید.

همچنین در طی طول دوره میتوانید هر گونه سوال و ابهام در پیاده سازی موارد را با کارشناسان ما مطرح کنید. از دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار به بهترین نحو ممکن برای ارتقای کسب کارتان استفاده نمایید.

بیزنس مستری

مزیت ها و محور های اصلی دوره آموزشی

سرفصل های آموزشی

همراه با ارزیابی مجموعه و سازمان و کسب و کار شما

نیاز به اطلاعات بیشتری درباره دوره بیزنس مَستری دارید؟

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با دوره بیزنس مَستری یا مدیریت حرفه ای کسب و کار دارید، با ما در تماس باشید

دوره مدیریت حرفه ای یا بیزنس مستری ، دوره آموزشی پیشرفته مدیریت و بازاریابی و فروش است. در این دوره به شما آموزش میدهیم، چطور مدیریت و بازاریابی و فروش سازمان و شغل و کسب و کار خودرا متحول کنید.

راه های ارتباط با ما

سوالات متداول

روش کار دوره به چه صورت است ؟

این دوره با ارزیابی اولیه مجموعه شما شروع خواهد شد و پس از آن هر دوره با توجه به مجموعه های حاضر در هر گروه، آموزش مورد نیاز ارایه خواهد شد.

مشاوره محور بودن یعنی چه ؟

در این دوره راهکار ارایه خواهد شد و مدیران عزیز حاضر، بین فواصل هر جلسه آموزش های دریافتی را با همراهی کارشناسان مجموعه مدیران نواندش پیاده سازی و نتایج کسب شده را در جلسات بعد ارایه خواهند کرد. همچنین می توانند دغدغه های خود را در هر جلسه مطرح و راه کار های مورد نیاز را دریافت کنند.

چرا در هر دوره بیشتر از 5 نفر ثبت نام نمی کنید؟

هدف از این دوره رفع دغدغه ها و بهبود و ارتقای کسب و کار های شما عزیزان می باشد، در گروه های بیشتر از 5 نفر امکان پرسش و پاسخ مناسبی فراهم نبوده اما با توجه به اهمیت بحث ارتباطات و انرژی جمعی، به این نتیجه رسیدیم که در گروه های کمتر از این تعداد هم نتیجه مطلوب به دست نخواهد آمد.

هر جلسه چند ساعت است ؟

زمان در نظر گرفته شده برای هر جلسه 2 ساعت می باشد.

زمانبندی جلسات به چه شکل و بر چه اساسی است ؟

برای 8 جلسه اول هر دوهفته یکبار و برای جلسات 9 الی انتها ماهی یکبار جلسات برگزار خواهند شد تا زمان لازم جهت پیاده سازی و رفع دغدغه ها برای شما مدیر عزیز فراهم باشد.

حساب کاربری برای چیست ؟

داخل حساب کاربری شما کلیه موارد و فرم هایی که در طول دوره نیاز دارید برای استفاده راحت تر بارگذاری می شود. همچنین موارد ذکر شده در جلسات و زمان جلسات در داخل حساب کاربری اطلاع رسانی خواهد شد.

تجربه افراد شرکت کننده قبلی

1 +

آموزش ملی و بین المللی

100 +

آموزش مدیران ارشد، میانی و سازمانی

% 1 +

رضایتمندی مخاطبین