ورود/ثبت نام

تماس با ما
مرکز تخصصی مشاوره و آموزش کسب‌وکار

راه های برند سازی در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام

در این مقاله میخوانید

سطح:

تخصصی

ویدئو:

ندارد

پادکست:

ندارد
3 راه برای جذابتر شدن برند شما در اینستاگرام

در این مقاله از مدیرنو؛ به 3 راه برای جذاب تر شدن برند شما در اینستاگرام می‌پردازیم. آیا به دنبال راه و توصیه عملی برای جذب فالوئر بیشتر برای پست های خود در اینستاگرام هستید؟ رسیدن به موفقیت در این خصوص نیاز به جادو ندارد. تنها کافی است عکس هایی به اشتراک گذاشته شود که مردم نسبت به آن اشتیاق نشان دهند.

بنر میان مقاله فروش

3 راه برای جذاب تر شدن برند شما در اینستاگرام

سه توصیه زیر را عملی کنید :

1- برای مخاطبان اینستاگرام خود الهام بخش بوده و آنها را هیجان زده کنید:

عکاسی از محصول یکی از اصول بازاریابی دیجیتالی است. بخصوص برای وبسایت ها و برندهای تجارت الکترونیک که کالاهای فیزیکی می‌فروشند. در بسیاری از موارد این قضیه شامل یک پس زمینه ی ساده می‌شود که محصول در آن به شکل برجسته قرار می‌گیرد.

این نوع تصویر برداری بسیار مهم است. چه کسی از تصویر شفاف محصول در پس زمینه ی سفید خوشش نمی‌آید؟ تصویر برداری و عکاسی عالی از محصول می‌تواند نتیجه ی فوق العاده ای برای شما داشته باشد. بنابراین به شدت توصیه می‌شود.

بوسیله ی شبکه های اجتماعی شما این شانس را خواهید داشت که به جای محدود کردن کالاهای خود در یک مکان محدود، آن را با یک جلوه ی ویژه و دیدنی در معرض دید همگان قرار دهید. در اینستاگرام تلاش کنید که تصاویر انتخابی شما هیجان انگیز و الهام بخش باشند. برای ایجاد چنین تصاویری از محصول خود زمان بیشتری را اختصاص دهید. شما برای انجام این کار به دوربین گرانقیمت و عکاس حرفه ای نیاز ندارید. فقط کافی ست که گوشی هوشمند خودتان را بردارید و از یک دوست و یا همکار که در جلوی دوربین راحت است بخواهید که در این کار به شما کمک کند.

پیشنهاد مطالعه :

2-محصول خود را با عکسی که توسط مشتری گرفته شده، در معرض نمایش قرار دهید:

یکی از بهترین تصاویری که یک شرکت می‌تواند از محصول خود به نمایش بگذارد، تصویری است که یکی از مشتریان و مصرف کنندگان کالای مورد نظر ایجاد کرده. این موضوع بیانگر آن خواهد بود که کالای مورد نظر توسط شخصی مورد استفاده قرار گرفته که مدل تبلیغاتی نیست. و بهتر خواهد بود که این تصویر را با یک نقل قول از طرف همان مصرف کننده یا مشتری به عنوان یک رضایت نامه از کالا همراه کنید. برای انجام این کار از روش های زیر می‌توانید استفاده کنید :

  1. از مشتریان خود بخواهید که شما را در پست های خود تگ کنند.
  2. از مشتریان خود بخواهید زمانی که از محصول شما استفاده می‌کنند از هشتگ مخصوص استفاده کنند.
  3. از مشتریان خود درخواست کنید که عکس هایی که از به اشتراک گذاری آنها توسط شما ناراحت نمی‌شوند را برایتان ایمیل کنند.

در دو مورد اول شما می‌توانید از یک اپلیکیشن رایگان مانند Repost استفاده نمایید. این اپلیکیشن که به شما اجازه می‌دهد تا عکس های مشتریان خود را به راحتی به نام خودشان به اشتراک بگذارید. در خصوص مورد سوم شما نیاز به ایجاد یک ایمیل جهت جمع آوری تصاویر دارید.

تمام این سه راه به شما برای ایجاد یک پیوند مثبت با مشتریان کمک می‌کند. می‌توانید در ازای نشان دادن تصاویر آنها، به دلیل اینکه مشتریان کالای شما را از میان تمام رقبا انتخاب کرده اند پاداش و هدیه ای برای آنها در نظر بگیرید و اینکه این کار شما حس وفاداری مشتری را افزایش می‌دهد.

3- ویژگی های محصول خود را به نمایش بگذارید:

یک تصویر از محصول شکل ظاهری آن را ارائه می‌کند، اما در مورد نشان دادن اینکه این محصول چه کارهایی می‌تواند انجام دهد چطور؟

مثلاً اگر شما دوربین عکاسی می‌فروشید می‌توانید یک تصویر با همان دوربین گرفته و کیفیت فوق العاده ی آن را با همان عکس در معرض نمایش قرار دهید. اگر به دنبال یه ایده درجه یک هستید چرا از یک ویدئو استفاده نکنید؟!. اینستاگرام به شما اجازه ی آپلود ویدئوهای کوتاه را می‌دهد. بنابراین می‌توانید از یک ویدئوی کوتاه و جذاب و احساس برانگیز برای نشان دادن ویژگی های خاص محصولتان در اینستاگرام بهره ببرید. این فیلم های کوتاه نیاز به فیلم برداری حرفه ای ندارند. تمام چیزهایی که نیاز خواهید داشت یک نورپردازی مناسب و یک گوشی همراه است تا کار به خوبی انجام شود.

شروع کنید

حال که یادگرفتید چه عکس هایی برای شبکه اجتماعی اینستاگرام تان مناسب اند، زمان آن رسیده که بازاریابی در اینستاگرام را شروع کنید. به یاد داشته باشید که تداوم و پیوستگی اهمیت کلیدی دارد. اگر در روزهای اول اشتیاق و استقبال زیادی مشاهده نکردید به کار خود ادامه دهید. قطعاً پیشرفت را خواهید دید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه آموزش درون سازمانی مدیرنو مراجعه فرمایید.

با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *