ورود/ثبت نام

تماس با ما
مرکز تخصصی مشاوره و آموزش کسب‌وکار

مشاوره کسب و کار در مشهد و استان خراسان رضوی

استفاده از مشاوره کسب و کار در مشهد و استان خراسان رضوی، می‌تواند طیف گسترده ای از مزایا را به کسب و کار شما در بهبود فرآیندها، کارایی و در نتیجه رشد کلی سازمان ارائه کند. شما می‌توانید در سه بخش کلی؛ زیرساختها، منابع انسانی و بازاریابی و فروش از کمک کارشناسان و مشاور ارشد مدیرنو، جناب آقای علی معبودی بهره‌مند شوید. بهینه سازی کسب و کار شما در این سه حوزه اصلی می‌تواند بار فکری زائد را از دوشتان برداشته و شما را به سمت بهره‌وری بیشتر در سازمان هدایت کند. اگر به دنبال مشاوره کسب و کار و آموزش بازاریابی و فروش و دوره های مدیریت در مشهد و استان خراسان رضوی هستید، در ادامه با مدیرنو همراه باشید…

مشاوره کسب و کار در مشهد و خراسان رضوی

نیاز به مشاوره کسب و کار دارید ؟

مشاوره کسب و کار در خراسان رضوی

ما فقط مشاور شما نیستیم، ما در سفر همکاری، با شما شریک هستیم. ما اینجایم تا به شما کمک کنیم تا داستان منحصربه فرد کسب و کار خود را بنویسید، داستانی که مملو از نوآوری، رشد و موفقیت است. کسب و کار شما در هر مرحله از عمر خود شاهد چالش‌های عدیده‌ای است، که رفع آنها می‌تواند باعث کم شدن خروج سرمایه ، خروج نیروی انسانی و افزایش بهره‌وری سازمان شما شود. بر همین اساس، اگر در خراسان رضوی و شهرهای مشهد ، نیشابور ، قوچان ،سبزوار و… کسب و کار فعالی دارید که با شرایط سختی مواجه است یا به دنبال بهینه‌سازی و افزایش سرعت رشد کسب و کارتان هستید، هر چه سریع تر با کارشناسان ما تماس بگیرید .

مشاوره کسب و کار در خراسان رضوی

برخی از متداول‌ترین خدماتی که مجموعه مشاوره کسب و کار مدیرنو در مشهد و استان خراسان رضوی ارائه می‌کند:

  • شناسایی موانع رشد یا کارایی سازمان
  • تشخیص درست و به موقع فرصت‌های تغییر و کمک به اجرای آنها
  • ارائه آموزش‌های کاربردی به کارکنان متناسب با سازمان و صنعت شما
  • خلق ایده‌های خارج از روتین، برای به روز رسانی فرآیندها
  • برنامه‌ریزی خلق مسیرهای جدید کسب و کار
  • ارزیابی، استخدام و در صورت لزوم قطع همکاری با کارکنان

1) هدف از دریافت مشاوره چیست؟

خیلی مهم است شما از تیم مشاوره چه درخواستی دارید و در چه زمینه‌ای قصد دریافت مشاوره دارید؟ فروش؟ بازاریابی؟ سیستم سازی و ساختار سازی؟ منابع انسانی؟

2) سازمان و کسب‌وکار شما در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

در مرحله شروع کسب‌وکار هستید؟ یا یک مجموعه کوچک هستید؟ یا یک سازمان بزرگ؟ برای هرکدام از این مراحل راهکارها و مسیرهای متفاوتی را باید طی کنید، پس لازم است با کارشناسان مجموعه مشاوره مدیرنو صحبت کنید تا اطلاعات مناسب را در اختیارتان قرار دهند.

3) تیم مشاوره در زمینه درخواستی شما تجربه و تخصص لازم را دارد؟

تیم مشاوره مدیرنو در صنوف و صنایع مختلفی کار کرده که می‌توانند در شناخت و درک بهتر فرصتهای بازار و نگاه جامع به صنعت و کسب و کار شما کمک کنند.

4) چقدر دغدغه رشد و توسعه کسب‌وکارتان را دارید؟

اینکه چقدر مصمم برای رسیدن به خواسته‌ها و تغییرات سازمان خود هستید، میزان تحقق اهداف و خواسته‌هایتان در تعامل با مشاور کسب و کار را مشخص می‌کند.
اینستاگرام
ما را در اینستاگرام دنبال کنید

به مشاوره نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

02188692408

وجه تمایز مجموعه مدیرنو با سایر مجموعه‌ها چیست؟

مشاوره کسب و کار در استان

ما عاشق کمک کردن و ایجاد تحول در کسب‌وکارها و سازمان‌ها هستیم. و اینکه بعد از ارائه راهکارهایمان، رشد کسب‌وکارها و متحول شدنشان را می‌بینیم، علاوه بر افتخاری که برای تیم ما به ارمغان می‌آورد، حس خوبی دریافت می‌کنیم که دلگرم‌تر و مصمم‌تر مسیر طولانی‌مان را طی می‌کنیم. در حال حاضر با 6 کارشناس و در دو شعبه حضوری تهران و گیلان، و باقی استانهای ایران عزیزمان به‌صورت غیرحضوری در حال خدمت‌رسانی هستیم. و به سهم خودمان در تلاشیم تا سازنده و آبادگر ایران عزیزمان باشیم پس با ما تماس بگیرید تا در دست هم موجب تحول عظیمی گردیم که دروازه آن از کسب‌وکار شما می‌گذرد.

گوشه ای از تصاویر مجموعه هایی که با آن ها همکاری داشته ایم

سایر خدمات مدیرنو

کسب وکار های تحت مشاوره ما در خراسان رضوی و ایران