ورود/ثبت نام

تماس با ما
مرکز تخصصی مشاوره و آموزش کسب‌وکار

آموزش بازاریابی و فروش در رشت و استان گیلان

یکی از کلیدهای اصلی موفقیت و سودآوری هر کسب و کاری در بازاریابی و فروش آن نهفته است. برای دستیابی به پتانسیل کامل سازمان، به آموزش تیم فروش خود نیازمندید. شما می توانید با اجرای دوره‌های عملی و علمی بازاریابی و فروش برای تیم خود، مهارت ها و دانش تیم خود را در این زمینه به روز و اثرگذار نگه دارید.
از طرفی، دوره های آموزش بازاریابی و فروش مدیرنو  در رشت و گیلان برگزار می‌شود و این مهم سهولت برگزاری و کاهش هزینه‌های اجرایی را برایتان به همراه خواهد داشت. با توجه به تعامل هر روزه جناب آقای علی معبودی مشاور ارشد سازمان با مجموعه های بازرگانی، تولیدی و خدماتی به صورت پروژه، این دوره‌ها به صورت اجرایی و متناسب با بازار صنعت شما برگزار خواهد شد.
همین امروز با کارشناسان مدیرنو تماس گرفته و اطلاعات لازم برای برگزاری این دوره کاربردی را به دست آورید.

آموزش بازاریابی و فروش در رشت و گیلان

به آموزش نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

02188692408

آموزش بازاریابی و فروش در گیلان

اصول و مفاهیم بازاریابی را ساده و عمیق یاد بگیرید

تیم شما باید به طور مداوم به روز شوند، تا به همه جنبه‌های بازاریابی و فروش مدرن از برنامه ریزی دقیق، ایجاد ارزش برای برند، افزایش فروش تا روابط با مشتری مسلط شوند. کارشناسان شما با شرکت در دوره‌های آموزش بازاریابی و فروش می‌توانند از نرخ تبدیل بالاتری برخوردار شوند.

آموزش بازاریابی و فروش در رشت و استان گیلان

مجموعه مدیرنو با تجربه 10 سال فعالیت حرفه ای در زمینه مشاوره کسب و کار در دو شعبه رشت و تهران، بهترین و کابردی‌ترین دوره بازاریابی و فروش  را به شما عرضه می‌کند.

سرفصلهای دوره آموزش مدیریت بازاریابی ما در رشت و استان گیلان شامل:

  • نقش و مسئولیت کارشناس بازاریابی و فروش
  • نحوه مکالمه تلفنی با مشتریان
  • شناخت مفاهیم و اصول پایه‌ای فروش و بازاریابی
  • چگونگی بستن فروش با مشتریان
  • چگونگی گام برداشتن در مسیر اهداف
  • روشهای متقاعد سازی مشتریان
آموزش بازاریابی و فروش در رشت

مزایای دوره آموزش بازاریابی و فروش ما در رشت و استان گیلان:

  • برگزاری دوره به صورت کارگاهی و با تمرین‌های عملی
  • استفاده از مثالهای واقعی از صنایع مختلف
  • سیال بودن مسیر اجرای دوره بر اساس نیازها و اولویتهای مخاطبین
  • امکان برگزاری دوره در سازمان شما و کاهش هزینه‌های اجرای دوره
  • کمک به تغییر نگرش کارشناسان برای نتیجه گیری بهتر در فروش

1) آموزش بازاریابی چیست؟

در واقع، بازاریابی در دنیای امروز یکی از مؤثرترین ابزارها برای بقای کسب‌وکار محسوب می‌شود که در صورت استفاده درست و حساب‌شده می‌تواند کسب‌وکار را از فرش به عرش برساند. خوشبختانه، کسب‌وکارهای مختلف از اهمیت بازاریابی اطلاع پیداکرده‌اند و هزینه‌های قابل‌توجهی را به این امر اختصاص می‌دهند. این افزایش بودجه بازاریابی به‌نوبه خود به افزایش علاقه‌مندان به ورود به این عرصه منجر شده.

2) چرا آموزش بازاریابی در رشت و گیلان ضرورت دارد؟

آموزش بازاریابی و فروش می تواند از راه های مختلفی به کسب و کار شما کمک کند. به احتمال زیاد درگیر رقابت شدیدی با رقبای خود برای به دست آوردن برتری در بازار دارید و آموزش کارکنان بخش فروش می تواند به این امر کمک کند. در بسیاری از موارد محصولات و خدمات موجود در بازار ممکن است شبیه به هم به نظر برسند و اغلب در چنین مواقعی، جنگ قیمت تعیین کننده برنده بازار است. به جای تلاش برای رقابت بر سر قیمت در فروش روی افزایش دانش نیروهای فروش خود متمرکز شده تا مجبور به استفاده از تکنیکهای قیمتی نشوید. یک تیم فروش با تجربه می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری به دست آورید.

3) برای ورود به دنیای بازاریابی یا پیشرفت بیشتر در رشت و گیلان چه باید کرد؟

به چند تاکتیک بسیار مؤثر برای یادگیری بازاریابی خواهیم پرداخت. که به کمک آن‌ها می‌توانید به یک بازاریاب توانمند تبدیل شوید. همچنین مهم‌ترین و رایج‌ترین روش‌های بازاریابی را به شما معرفی می‌کنیم. معمول در آموزش فروش این است که شنونده خوبی باشیم. طبیعی است که در فروش جهانی، موانع ارتباطات بیانی و غیر بیانی، تلاش فروشنده را دوچندان می‌کنند. وقتی‌که نتیجه با موفقیت فروشنده پایان یابد، فروشنده به‌پایان وظیفه خود یعنی مرحله گرفتن درخواست سفارش می‌رسد. ولی یک فروش موفق در اینجا پایان نمی‌یابد، بلکه قدم آخر در فرآیند فروش پیگیری‌های بعد از فروش است تا از رضایت مشتری جهت خرید اطمینان کامل حاصل شود.

4) آموزش شناخت گروه هدف بازاریابی در رشت و گیلان

مشتریان شما واقعاً چه کسانی هستند؟ کجایی‌اند؟ چند ساله‌اند؟ میانگین درآمدشان چقدر است؟ میانگین تحصیلاتشان چطور؟ آن‌وقت به‌جای اینکه مسلسل بردارید و شروع کنید به رگبار بستن، کافی است یک تیر و کمان بردارید و با دقت تیر بیندازید. واقعیت اینست که هیچ‌کدام از مشتری‌ها به شما، شرکت شما و محصول شما اهمیتی نمی‌دهند. آنها فقط نگاه می‌کنند که شما چکار می‌کنید تا آنها راحت‌تر زندگی کنند. چه تفاوت فاحشی را می‌توانید در کیفیت زندگی آنها ایجاد کنید؟ مثلاً اگر یک مشتری می‌رود سراغ بیمه، هیچ علتی ندارد جز اینکه می‌خواهد احساس امنیت داشته باشد و احساس امنیت یعنی ارتقای کیفیت زندگی، یعنی بهبود زندگی. پس شما باید درباره محصولات و خدمات خودتان تبلیغ کنید و به‌وضوح به مشتریانتان بگویید که مزایای محصول شما چیست. مشتری باید این را درک کند که شما خصوصیات کالای موردنیاز او را کاملاً شناخته‌اید و توانسته‌اید محصولی به او عرضه کنید که اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین‌های موجود در بازار است.
اینستاگرام
ما را در اینستاگرام دنبال کنید

به آموزش نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

02188692408

وجه تمایز مجموعه مدیرنو با سایر مجموعه‌ها چیست؟

مشاوره کسب و کار در استان

تعامل هر روزه ما با سازمانها در صنایع مختلف، دید گسترده‌تر و عملیاتی‌تری را به ما داده تا بتوانیم در دوره های بازاریابی و فروش خود به صورت کاربردی و کارگاهی همراه با تمرینهای اجرایی به سازمانهای مختلف کمک کنیم. بر همین اساس، در دوره‌های ما روندی ثابت و از پیش تعیین شده طی نخواهد شد و هیچ دو دوره‌ای (حتی در یک صنعت) به صورت یکسان برگزار نشده است.

گوشه ای از تصاویر آموزش های ما

اینستاگرام
ما را در اینستاگرام دنبال کنید

سایر خدمات مدیرنو

کسب وکارهایی که از ما آموزش بازاریابی و فروش دریافت کردند: